Açıklama
EĞİTİM SÜRESİ: 2 Gün – 18 saat
EĞİTİM MEVCUDU: 30 Kişi
EĞİTİM İÇERİĞİ:
1. Giriş ve Temel Kavramlar
Çocuk Algı Testi
CAT’in Psikolojideki Yeri
Projektif Testler ve CAT’in Diğer Testlerle Karşılaştırılması (TAT, Rorschach vb.)
CAT’in Kullanım Alanları
2.Çocuk Algı Testinin Teorik Temelleri
Psikanalitik Kuram
Çocuğun Bilişsel ve Duygusal Gelişimi ile CAT
Çocuklarda Savunma Mekanizmaları
3. CAT’in Yapısı ve Uygulama Süreci
CAT’in Standart Kartları ve İçerikleri
Çocuklarla Etkili İletişim
Test Esnasında Dikkat Edilmesi Gerekenler
4. CAT’in Değerlendirilmesi ve Yorumlanması
5. CAT’in Klinik ve Eğitimsel Kullanımı
6. Vaka Analizleri ve Uygulamalı Çalışmalar
________________________________________
PROGRAM HEDEFLERİ
• Çocuk Algı Testi’nin (CAT) tarihçesini, teorik özelliklerini öğrenmek.
• CAT’in uygun koşullarını öğrenmek.
• Çocuklarla güvenli ve etkili iletişim kurabilir seviyeye gelmek.
• Hikayeleri analiz ederek bilinçdışı süreçleri yorumlamak.
• CAT’i çocuk psikolojisi, travma terapisi ve eğitim alanlarını kullanabilmek.
• Testin bitimleri, eğitimciler ve diğer profesyonellerle paylaşırken etik sınırları uygun hareket etmek.
• Gerçek vaka analizleri üzerinden test uygulaması ve değerlendirme yapmak.
• Grup çalışmalarıyla testlerin sonuçlarını tartışmak ve yorumlamak.
Önemli Not: Bu eğitim programı, dil ve konuşma bozuklukları alanında temel bilgi vermeyi amaçlamaktadır. Katılımcılara herhangi bir uzmanlık veya resmi yetkinlik kazandırmaz.
EĞİTİM ŞEKLİ: Hibrit
KİMLER KATILABİLİR: PDR, PSİKOLOG, PDR VE PSİKOLOJİ 3 ve 4.sınıf öğrencileri, sosyal hizmet uzmanı ve sosyal hizmet 3 ve 4.sınıf öğrencileri.
SERTİFİKASYON: Eğitime katılan herkese katılımcı belgesi verilecektir.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.