Eğitim İçeriği
Eğitimin Hedefi : Tedarik Zinciri ve Lojistik ağlarında ürün, süreç ve yönetim kapsamlı kalite ve müşteriye temas eden konuların ölçülmesi, izlenmesi ve sürdürülebilirliği konularının örnek olaylar da kullanılarak katılımcılara aktarılması ve profesyonel hayatta uygulayabilecekleri bilgileri edinmelerini sağlamaktır.
Katılım Şartı : Konuya ilgi duyan halihazırda eğitim kapsamındaki konularda çalışan ve kendini geliştirmek isteyen herkes katılabilir.
İçerik :
Arz ve Talep Ağlarında Kalite ve Performans Yönetimi
- Ürün, Süreç, Yönetim Kalitesi ve Performans Kavramları
- Kalitenin kontrolü, üretimi ve ölçümü
- Kalite, Müşteri Tatmini, Şikayet Yönetim Sistemleri
Sürdürülebilir Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi
- Sürdürülebilirlik gündemi ve sürdürülebilirliğin önemi
- Müşteri beklentileri sonucu değişen lojistik ve tedarik zinciri talepleri
- Müşteri talepleri sonucu oluşan standart ihtiyaçları (ISO standartları, güvenlik standartları, denetimler vs.)
- Lojistik ve Tedarik Zincirinde kullanılan standartlaştırma çalışmaları (5S, 6Sigma, Yalın Yönetim, 8D vs)
- İş devamlılığının yönetilmesi
.
Gerekli Katılımcı Sayısı: 5 En Çok Katılımcı Sayısı: 15