Eğitim İçeriği
KİMLER BAŞVURMALI
o Kurumların marka ve pazarlama takımlarında yer alan profesyoneller
o Kurumlarda reklam dahil tüm pazarlama iletişimi faaliyetinden sorumlu olan profesyoneller ve bu alanda gelişmek isteyen profesyonel adayları
o Ajanslarda müşteri ilişkilerinden, bütçeden ve projelendirmeden sorumlu profesyoneller ve bu alanda gelişmek isteyen katılımcılar
o Her türlü pazarlama iletişimi faaliyetini kurgulayan, planlayan profesyoneller ve bu alanda gelişmek isteyen katılımcılar için uygundur.
PROGRAM YAPISI
PİO Pazarlama İletişimi Okulu Sertifika Programları konunun uzmanı kurumlarla ortaklaşa olarak tasarlanan uzmanlık eğitimleridir. Tüm sertifika programları 10 hafta ve 20 saatlik eğitim düzeninde oluşturulur. Stratejik Kampanya Planlaması ve KPI Yönetimi Sertifika Programı, Gamechangers ile ortaklaşa hazırlanmıştır. Eğitim çarşamba akşamları 19.00-21.00 arasında Online olarak yapılır. Kayıt sonrasında başlangıç materyalleri katılımcılara e-posta ile iletilecek; eğitim sırasında da ek okuma, izleme, dinleme materyalleri katılımcılara iletilecektir. Sertifika alma hakkı için %70 oranında devam etme şartının yanı sıra katılımcılar sonraki çalışmalarına temel oluşturacak bir kampanya planı hazırlayacaklardır. Sertifika programını başarıyla tamamlayan tüm katılımcılar Nişantaşı Üniversitesi, PİO Pazarlama İletişimi Okulu ve Gamechangers tarafından onaylı sertifika sahibi olacaktır. Stratejik Kampanya Planlaması ve KPI Yönetimi Sertifika Programının kontenjanı 25’tir.
PROGRAM DETAYI
Gamechangers’ın bir reklam kampanyası için “Stratejik Kampanya Planlaması ve KPI Yönetimini”ni aktardığı bu sertifika programı, bir reklam kampanyası yaratma sürecinin tüm detaylarını, kampanya çıkış noktasını, geliştirilmesini, yayınlanması, planlanması, performansının takibi ve hedefleri doğrultusunda tüketici ile buluşmasını detayları ile anlatıyor. Reklam kampanyası yaratma sürecinde reklam veren, kreatif ajans ve medya satın alma ekiplerinin yer aldığı masanın iki tarafında da bulunan Ahmet Şükrü Altındağ – bir kampanyanın detaylı proje planının çıkartılmasını ve KPI (hedef) yönetiminin gerçekleştirilmesindeki belirleyici unsurları hem yazılı bilgiler ile hem de dünya çapındaki kampanyaların vakaları (case-study) ile yorumlayarak anlatıyor.
Eğitimlerde yer alan markalı vakalar, Türkiye operasyonunu yürüten ya da yöneten temsilcilerin katılımıyla, doğrudan marka ekiplerinin katılımıyla ilk elden aktarılacak; katılımcılar marka ve vakaya ilişkin sorularını doğrudan marka temsilcilerine sorabilecekler.
Bu sertifika programının kazandırdıkları:
Reklam kampanyası yaratmak için içgörü ve strateji önemi
Marka strateji doğrultusunda reklam kampanyası üretme süreçleri (Hem reklam veren hem de kreatif ajans için süreç akışları)
Reklam ajanslarının brief’lenme süreçleri ve nokta atışı kampanya üretimi için önemi
Kreatif ajans içi süreçler ve reklam ajans yönetimi
Medya planlama ajans içi süreçler ve medya ajansı yönetimi
Proje planının çıkartılması
KPI (hedef) yönetimi
Dünya çapında yapılmış ve uygulamalarını gördüğümüz büyük reklam kampanyalarının çıkış noktaları, hedefleri ve sonuçları
HAFTALIK İÇERİK
Hafta.1
Konu: Bir Reklam Kampanyası Başlangıcı
Hafta.2
Konu: Reklamcılıkta Proje Planı & Bütçeleme
Hafta.3
Konu: Doğru İçgörüyü Yakalama ve Cevap Verme
Case: Lipton Ice Tea, Kolaya Kaçma
Hafta.4
Konu: Boşluğu Doldurma ve Bayram Taşıyan Olma
Case: Finish, Yarının Suyu
Hafta.5
Konu: Ajans ve Müşteri için Kampanya Süreçleri
Case: Nike, Just Do It
Hafta.6
Konu: Kampanyanızın Etrafını Örmeye Hazırlanın
Case: Visa, Where You Shop Matters
Hafta.7
Konu: KPI (Hedef) Tanımlamak için Gerekenler
Case: Pepsi, is Pepsi Ok?
Hafta.8
Konu: Stratejik Medya Planlaması – 1
Hafta.9
Konu: Stratejik Medya Planlaması - 2
Case: Vestel, Vestel’le Olur Neden Olmasın?
Hafta.10
Konu: Yayın Hayatı ve Raporlama
Case: Tuborg, Yüzdeyüz Müzik İletişimi
27.Ekim.2021-29.Aralık.2021
Çarşamba 19.00-21.00
ÜCRET 2800₺ + KDV
Bilgi Almak İçin Formu Doldurunuz.
PİO Pazarlama İletişimi Okulu Sertifika Programları konunun uzmanı kurumlarla ortaklaşa olarak tasarlanan uzmanlık eğitimleridir. Tüm sertifika programları 10 hafta ve 20 saatlik eğitim düzeninde oluşturulur.
Gerekli Katılımcı Sayısı: 10 En Çok Katılımcı Sayısı: 25