Eğitim İçeriği
ThinkNeuro, Türkiye’nin ilk neuro-pazarlama araştırma şirketi olarak 2011 yılından beri yüzlerce markaya hizmet vermiştir. Nöro-marketing araştırmalarıyla tüketicinin bilinçdışına ayna tutarak pek çok pazarlama sorusunun “gerçek” yanıtlarını bulmaya çalışan ThinkNeuro, bu bilgi birikimi ile Neuro-Pazarlama Uzmanlığı sertifika programında katılımcılara neuro-pazarlamanın tüm inceliklerini aktaracaktır.
Katılımcıların tüketici nörobilimi kavramlarına hâkim olacakları gibi insanların davranış ve karar verme süreçlerine dair yeni bilgiye de ulaşma şansına sahip olacaklardır. Pazarlamanın ve pazarlama araştırmalarının yön değiştirdiği 21. Yüzyıl’da bilinçdışına fısıldayabilmenin marka süreçlerinde ve pazarlama stratejilerinde neye karşılık geldiğini öğrenmek mümkün olacaktır. Program kapsamında nöro-pazarlama araştırma teknikleri, bilimsel çalışmalar ve davranışların temelini oluşturan bilinçdışı unsurlarla ilgili verilen Nobel ödüllerine yer verilecektir. Tüm program süresince ThinkNeuro tarafından gerçekleştirilen yüzlerce nöropazarlama araştırmalarından örnek çalışmalar ve vakalar uygulamaları program kapsamında incelenecektir.
Ders İçerikleri
1. Hafta – İnsanı Anlamak
2. Hafta – Nöropazarlamanın Rolü
3. Hafta – Nöropazarlama Araştırmaları Yöntemleri
4. Hafta – Gerçek Örnekler Üzerinden Pazarlama İletişiminde Nöropazarlama Öğretileri
5. Hafta – Tüketici Deneyiminde Nöropazarlama Yöntemleri
6. Hafta – Online Tüketici Deneyiminde Nöropazarlama Yöntemleri
7. Hafta – İnsanlar Tasarımları Nasıl Görüyor ve Onlar Hakkında Ne Hissediyor?
8. Hafta – Dijital Reklamların Etkisinin Ölçülmesi
9. Hafta – Satın Almanın Tahmininde Beyin Görüntüleme Yöntemlerinin Kullanılması 1
10. Hafta – Nöropazarlama ve Geleneksel Pazarlama Araştırmalarının Geleceği
27 Mart 2023-22 Mayıs 2023
Pazartesi 19.00-21.00
ÜCRET 5500 + KDV
Bilgi Almak İçin Formu Doldurunuz.
Katılımcıların tüketici nörobilimi kavramlarına hâkim olacakları gibi insanların davranış ve karar verme süreçlerine dair yeni bilgiye de ulaşma şansına sahip olacaklardır.
Gerekli Katılımcı Sayısı: 10 En Çok Katılımcı Sayısı: 25