+90 (212) 210 10 10

Hikaye Anlatımı ve Metin Yazarlığı

Kayıt Bitiş Tarihi:2.4.2022

3304 ₺ (KDV Dahil)

Talep et

Eğitim İçeriği


KİMLER BAŞVURMALI


o    Ajanslarda yaratıcı departmanlarda yer alan profesyoneller ve yer almak isteyen profesyonel adayları
o    Genel anlamda reklam alanında içerik üreten veya metin yazarlığı yapan profesyoneller ve bu alanda gelişmek isteyen katılımcılar
o    Kurumların marka ve pazarlama takımlarında yer alan marka süreçleri ve içerik üretimlerini takip etmekten sorumlu profesyoneller  
o    Reklam ve içerik üretimi konusunda gelişmek isteyen katılımcılar için uygundur.

PROGRAM YAPISI 


PİO Pazarlama İletişimi Okulu Sertifika Programları konunun uzmanı kurumlarla ortaklaşa olarak tasarlanan uzmanlık eğitimleridir. Tüm sertifika programları 10 hafta ve 20 saatlik eğitim düzeninde oluşturulur. Hikaye Anlatımı ve Metin Yazarlığı Sertifika Programı, Accompany ile ortaklaşa hazırlanmıştır. Eğitim Cumartesi sabahları 10.30-12.30 arasında Online olarak yapılır. Kayıt sonrasında başlangıç materyalleri katılımcılara e-posta ile iletilecek; eğitim sırasında da ek okuma, izleme, dinleme materyalleri katılımcılara iletilecektir. Sertifika alma hakkı için %70 oranında devam etme şartının yanı sıra katılımcılar portfolyolarına ekleyebilecekleri kısa bir Entegre Marka Hikayesi hazırlayacaklardır. Sertifika programını başarıyla tamamlayan tüm katılımcılar Nişantaşı Üniversitesi, PİO Pazarlama İletişimi Okulu ve Accompany tarafından onaylı sertifika sahibi olacaktır. Hikaye Anlatımı ve Metin Yazarlığı Sertifika Programının kontenjanı 25’tir.

 


Co-creation modeli ile Londra ve İstanbul’da hizmet veren Accompany Reklam Ajansının müşterilerine sunmuş olduğu yaratıcı iletişim modelleri baz alınarak hazırlanan sertifika programında katılımcılara Hikaye Anlatıcılığı ve Yaratıcı Metin Yazarlığı alanlarında uzmanlık kazandırılması hedeflenmektedir. Sertifika eğitimleri Times Square’de ilanı yayınlanan Türkiye’nin en genç kreatif direktörü olma ünvanına sahip Nuri Gülver tarafından verilecektir. Eğitimlerde Robert McKee’nin Story kitabında yer verdiği hikaye anlatımı adımları katılımcılar tarafından interaktif bir şekilde deneyimlenecek olup, hikaye anlatımının hem bireysel hem de kurumsal iletişim alanlarında gerçek hayat çıktılarına dönüştürülmesi sağlanacaktır. Metin Yazarlığı başlığı altında, James Webb Young ve Claude Hopkins’in kelime odaklı iletişim modelleri işlenerek, kelimelerle farklı kitleler üzerinde etki yaratmanın yolları işlenecektir. Katılımcıların slogan yazma ve alt metin çeşitlendirme konularında bilgi ve tecrübe kazanması sağlanacak, bu kabiliyetlerin dijital ve konvansiyonel mecralardaki farklılıkları başarı ve başarısızlık hikayeleri üzerinden incelenecektir.
Program sonunda her bir katılımcı entegre kampanya modeli esasına göre gerçek markalar için gerçek marka hikayeleri yazacak ve portfolyolarına ekleyebilecekleri bir Entegre Marka Hikayesi sunumuna sahip olacaktır. 

HAFTALIK İÇERİK


1.    Hafta - Yaratıcılık ve Sinestezi
İlk hafta, dersimizde yaratıcılığın tüm dünyada kabul gören ortak paydalarını bir araya getirerek gelecek 9 hafta boyunca üreteceğimiz her çıktının nasıl bir zemine oturmamız gerektiğini deneyimleyeceğiz.
2. Hafta - Reklamcılık ve İkna
İkinci haftada, yaratıcılığın alt dallarından biri olan reklamcılık ve ikna başlıklarını merkeze alarak; insan psikolojisinin, ilkel dürtülerin, sistem 1 ve sistem 2 ile çalışan beynimizin gizemli dünyalarına yolculuk edeceğiz.
3. Hafta - Hikaye ve Duygu
Üçüncü haftada, insan beyninin en vazgeçilmez besini olan hikaye konusuna ve neden izlediğimiz tüm filmlerin ve hikayelerin aynı kurguda olduğunu keşfedeceğiz.
4. Hafta - Müşteri İçduyusu
Dördüncü haftada, insanların araştırmalarda ortaya çıkartılamayacak kadar derine sakladığı, gözle görülemeyen insani gerçeklerini keşfetmenin, içlerine bakarak gerçeği duymanın yöntemlerini öğreneceğiz.
5. Hafta - Göz Pazarlaması
Beşinci haftada, beynimizde alan olarak en çok yer kaplayan görme duyumuzu tetikleyerek, insanların tutum ve davranışlarını göz mecralarında nasıl değiştirebileceğimizi deneyimleyeceğiz. Slogan makinesini kullanarak kendi sloganlarımızı üreteceğiz.
6. Hafta - Kulak Pazarlaması
Altıncı haftada, duygu değiştirme ve geliştirme konusunda rakipsiz bir hıza ve etkiye sahip olan kulaklarımızı merkeze koyarak, insanların tutum ve davranışlarını kulak mecralarında nasıl değiştirebileceğimizi deneyimleyeceğiz. Jingle makinesini kullanarak kendi reklam müziklerimizi üreteceğiz.
7. Hafta - Göz ve Kulak Pazarlaması
Yedinci haftada, göz ve kulağımızı aynı anda odakladığımızda beynimizin nasıl bir dikkat enerjisi yaktığına ve bu enerji harcaması sonucunda nasıl bir ödül beklediğine odaklanarak insanların tutum ve davranışlarını göz-kulak mecralarında nasıl değiştirebileceğimizi deneyimleyeceğiz. Senaryo makinesini kullanarak kendi reklam filmlerimizi yazacağız.
8. Hafta - Holistik Kampanya Kurgusu
Sekizinci haftada, farklı notlar kullanılarak, markanın farklı mecraları için üretilen pazarlama elementlerini bir orkestra şefi gibi yönetmeyi deneyimleyeceğiz.
9. Hafta Yeni Medya Planlaması
Dokuzuncu haftada, binlerce mecranın nasıl 3 basit başlık altında toplandığını gözlemleyerek, marka bütçesinin belirlenen hedefler doğrultusunda nasıl dağıtılması gerektiğini öğreneceğiz.
10. Hafta Entegre Marka Hikayeleri
Onuncu haftada, öğrendiğimiz tüm başlıkları kullanarak bir markanın bir yıllık pazarlama planını oluşturacak sunum yapma tekniklerini, sunum sıralamasını ve hikaye anlatım tekniklerini sunumlarımıza nasıl yansıtacağımızı öğreneceğiz.
 

2 Nisan 2022-11Haziran 2022

Cumartesi 10.30-12.30

* 23 Nisan haftası ders yapılmayacaktır.

ÜCRET  2800₺ + KDV

Bilgi Almak İçin Formu Doldurunuz.

 

Tüm Eğitimler