Eğitim İçeriği
Eğitimin Amacı:
Sosyal medya yeni dünyanın en önemli iletişim aracı konumunda. Bugünün dünyasında sosyal medyada başarılı olabilmek için reklam modellerini kullanmak şart. Bu eğitimle, sosyal medya reklam verme raporları analiz etmeyi öğreneceksiniz.
Hedef Kitle:
Bloggerlar, markalar, aktif sosyal medya kullanıcıları, girişimciler, pazarlamacılar...
Kibele Projekt - Nişantaşı Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi
Sosyal Medya Reklamcılığı Programı
Facebook, İnstagram, Twitter, Linkedin
Eğitmen: Oğuzhan Saruhan / Street1227 Ajans Başkanı
Eğitim Takvimi: 2 Gün (11-12 Mayıs)
Süre: 12 Saat Katılımcı Sayısı:
Minimum 10 Kişi, Maksimum 25 Kişi
Eğitim Ücreti: 750 TL + %8 KDV
Eğitim sonunda Nişantaşı Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü imzalı "Katılım Belgesi" verilecektir.
Bu eğitimle, sosyal medya reklam verme raporları analiz etmeyi öğreneceksiniz.
Gerekli Katılımcı Sayısı: 10 En Çok Katılımcı Sayısı: 20