Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi

sem.nisantasi.edu.tr

Dijital Markalaşma Zirvesi Başarıyla Tamamlandı.

Paylaş

Branding Türkiye’nin etkinlik odaklı alt markası “Branding Türkiye | Etkinlik” ile “Nişantaşı Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi” işbirliğiyle organize edilen “Dijital Markalaşma Zirvesi” Nişantaşı Üniversitesi KD. Hakim Albay Süleyman Takkeci Konferans Salonu’nda gerçekleşti.

Branding Türkiye’nin etkinlik /zirve odaklı alt markası olan “Branding Türkiye I Etkinlik” ve “Nişantaşı Üniversitesi” işbirliğiyle gerçekleştirilen “Dijital Markalaşma Zirvesi”nde Branding Türkiye’nin Kurucusu ve Genel Yayın Yönetmeni Mürsel Ferhat Sağlam, Fijital Akademi’nin Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Salih Gedikli, G4A Studio&Workshop Kurucusu Sercan Yılmaz ve Platin Dergisi tarafından düzenlenen “İş Kitapları Ödülleri”nde Yılın En İyi Satış & Pazarlama Kitabı kategorisinde ödül alan yazar ve satış eğitmeni İlker Taner Uzun konuşmacı olarak yer aldı. Marka Danışmanı ve Dijital Pazarlama Uzmanı Mürsel Ferhat Sağlam, “Stratejik Marka Yönetimi” başlıklı oturumda dijital markalaşma odağında stratejik marka yönetimini, “nedir – nasıl” doğrultusunda yeniden yorumladı. Zirvenin ikinci oturumunda sahneye çıkan SEO Uzmanı Salih Gedikli, “Dijital Markalaşma Odağında SEO” başlıklı konuşmasında dijital pazarlamanın önemli bir parametresi olan SEO kavramının dijital markalaşmaya olan katkısından bahsetti. “Dijital Markalaşma Yolunda “Growth Hacking” başlığını taşıyan üçüncü oturumda Growth Hacking Uzmanı Sercan Yılmaz, “Markalaştığınız oranda mı büyürsünüz, yoksa büyüdüğünüz oranda mı markalaşırsınız?” sorusuna yanıt verdi.Zirvenin son oturumunda sahneye çıkan ödüllü yazar ve satış eğitmeni İlker Taner Uzun ise “Markalaşmanın Satışa Etkisi” temalı konuşmasıyla markalaşmadan satışa olan süreci yeniden yorumladı.. Katılımcılara zirve sonrası Branding Türkiye & Nişantaşı Üniversitesi işbirliğiyle katılım belgesi belgesi verildi.


Anahtar Kelimeler

dijital markalaşma
zirve

Yayın Tarihi:16.5.2018